。Prayers for Bobby 為巴比祈禱



Before you echo Amen In your home and place of worship.

Think!

Think and remember.

A child is listening.

____
網球快報

男單目前前進哈雷草地網球公開賽

費神輕鬆的直落二挺進四強
6-3 6-3擊敗Stebe

而日本小帥哥錦致圭落馬
遭到俄羅斯火爆浪子Youzhny擊敗
以6-1 7-6(4) 6-3獲勝


Roger Federer(1) 6 6
Cedrik-Marcel Stebe 3 3

Kei Nishikori(4) 1 7(7) 3
Mikhail Youzhny 6 6(4) 6



這小帥哥多火爆呢

看看吧




我懂關鍵球沒處理好的憤怒

但........

球拍很硬的

哈哈哈

報告完畢
_____





「同性戀是一種不可饒恕的原罪,
同性戀者被判死後下地獄永世不得超生,
如果他們希望改變,他們可以被治癒,遠離邪惡之路。
如果他們願意遠離誘惑,他們會再次變得正常,
如果沒有用,他們就應該更加努力。
這些是我發現我的兒子是同性戀的時候,
對他所說的話。
當他告訴我他是同性戀時,
我只覺得世界天崩地裂。
我盡我所能,想要治療他的病態。
八個月之前,我的兒子跳下一座大橋,自殺了。
我深深地後悔自己對同性戀知識的缺乏,
現在我明白,我所受的教育都只是固執偏見,缺失人性。
如果我曾經多去了解,而不是墨守陳規,
如果當初,在我兒子對我坦誠相見的時候,
我能認真的聽他說,我今天就不會站在這裡,
心中充滿悔恨之情。
我相信,上帝為巴比的善良有愛而高興,
在上帝的眼中,善良和愛才是一切,
我不知道,每次重複對同性戀的永世詛咒,
每一次,我都是在說巴比是病態、墮落、威脅著孩子們的安全,
他的自尊、他的價值觀,都被我所摧毀,
最終,我對他的傷害無法補救。
巴比翻過人行護欄跳向一輛重卡車,
當場死亡,那不是上帝的旨意。
巴比死亡的直接原因是,
家長的漠視,他們對同性戀的恐懼。
他想成為一名作家,他的希望和夢想本不應該被剝奪,
但是被我們剝奪了。
有些像巴比一樣的孩子,坐在你們的教堂之中,
與你們不相識,但他們會聆聽。
當你們念出阿門,他們也許將不再祈禱,
向上帝祈禱理解、接納和你們的愛,
但是你們的厭惡、恐懼和對同性戀的漠視,
會讓他們放棄祈禱。
所以,
你在家中或者教堂裡念出阿門之前,
先想一想,請記住,
一個孩子在聆聽。


Homosexuality is a sin.
Homosexuals are damned to spend eternity in hall.
If they wanted to change,
They could be healed of their evil ways.
If they would turn away from temptation,
They could be normal again.
If only they would try and try harder,
If it doesn't work.
These are all the things I said to my son Bobby
When I found out he was gay.
When he told me he was homosexual,
My world fell apart.
I did everything I could
To cure him of his sickness.
8 mouths ago, my son...
Jumped off a bridge and killed himself.
I deeply regret my lack of knowledge about gay and lesbian people.
I see that everything I was taught and told
Was bigotry and dehumanizing slender.
If I had investigated, beyond what I was told,
If I had just,
Listened to my son,
When he poured his heart out to me...
I would not to be standing here today with you
Filled with regrets.
I believe
That God was pleased with Bobby's kind and loving spirit.
In god's eyes kindness and love are what it's all about.
I didn't know that each time
That I echoed eternal damnation for gay people...
Each time I referred to Bobby
As sick and perverted and a danger to our children...
His self-esteem,
His sense of worth, were being destroyed.
And finally,
His spirit broke beyond repair.
It was not god's will
That Bobby climbed over the side of freeway overpass
And jumped directly into the path of an 18 wheel truck
Which killed him instantly.
Bobby's death was the direct result
Of his parents' ignorance and fear of the word gay.
He wanted to be a writer.
His hopes and dreams should not have been taken from him
But they were.
They are children like Bobby,
Sitting in your congreggations,
Unknown to you,
They will be listening,
As you echo Amen
And that will soon silence their prayers.
Their prayers to god, for understanding,
And acceptance,
And for you r love.
But your hatred, and fear,
And ignorance of the word Gay will silence those prayers

So...
Before you echo Amen In your home and place of worship.
Think!
Think and remember.
A child is listening.


____


每次看到上面那一段都淚奔

我們要的真的並不多
只是想得到家人的認同跟擁抱

僅此而已



片中有一段是巴比住在表姐家
想要藉由這樣,讓母親了解什麼是同志
而母親回信給他的
是一封封關於AIDS的簡介
"這種病都發生在同志身上居多........

老媽對同志的印象也差不多在這
基於新聞都是報憂不報喜,報驚不報淺
大部份都是讓人聳動的標題

所以老媽對於同志
總是會一而在,再而三的關心跟提醒
(記得之前有說老媽因為我說我不喜歡女生
立馬寫了兩封家書........

而AIDS、梅毒、一些有的沒有的性病
就變成她抨擊的訴求

我能反駁嗎?
呵呵........不行

你看看這交友版上的
脫的脫,
我相信有大部份的人,都是有"目的"的

UT聊天室
同志交友的app
現在也搞的像約砲app

我不是聖人
說真的如果有帥哥,拿著大屌在我面前晃
我想我也把持不住

好在有幾次交男朋友的經驗
不知道為什麼
一當有男朋友,
身邊的人,瞬間變成屎........(沒什麼意思,你懂得

好像
就這麼心被綁死了
這時有人拿東西在我面前晃,我應該會反胃吧

我們希望別人可以尊重我們,認同我們
是不是也該拿出態度來呢??

___

話說演巴比的男主角
重青澀變大帥哥摟

Ryan Kelley



Ryan Kelley in 2009
Born Ryan Jonathan Kelley
August 31, 1986 (age 26)
Glen Ellyn, Illinois, U.S.
Occupation Actor
Years active 1995–present

記得pray of bobby是09年電影
那時的他還很羞澀呢



經過5年的改變........



帥吧,
整個青年味都沒了



好像變壯了
怎麼穿個白T也很有味道



那憂愁的眼神還是沒變

好電啊



我的天啊
那笑容把我的心給融化了........



嗶!!嗶!!

犯規啦

還好我單身

來吧,come on

哈哈哈

附上Prayers for Bobby的影片,
沒看過的真的推薦給你們




^ ^

祝大家今晚有個好夢

晚安

ALun
本文章透過拓網交友同步發表
arrow
arrow
    全站熱搜

    ALun gay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()